F**k you, Mr. Customer - DRAGOS CALIN
313
post-template-default,single,single-post,postid-313,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-29.4,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

F**k you, Mr. Customer

În fiecare zi, oră sau chiar minut fie cumperi, fie vinzi ceva. Cum că vânzările sunt făcute doar de vânzători, e o imagine greșită.

Cu toate acestea voi presupune că ești vânzător sau vânzătoare și voi mai presupune că ai trecut prin momente în care îți venea să trântești ușa în nas clientului, să-i închizi telefonul, să arunci cu ceva în el sau să-i zici ceva de sănătate.

Dacă sunt unele persoane care deja au făcut-o, puține la număr, sper … multora dintre noi, cei care vindem, ne-a trecut asta prin cap. De multe ori.

Ca surse de frustrare pot aminti mai multe, conștientizate sau nu de noi atunci când apar: costă prea mult, dom’le; nu face tot ce vreau sa facă; mă mai gândesc …; am oferte mai bune; te sun eu, etc.

Mulți dintre noi, când ajungem în astfel de situații, apelăm la varianta “push more” sau “hai să tragem cu arcul până nimerim ținta”.

O doamnă vine la mine, la începutul unui workshop de vânzări și îmi spune:

– Mă bucur foarte tare că am venit la acest curs. De abia aștept să aflu “tips&tricks” despre cum sa închid mai repede.

Răspunsul meu a fost:

– Dacă v-aș cere acum în căsătorie, ați spune DA?

– A, nu! Cum aș putea să fac asta?!

– Exact așa este și cu closing-ul. Mai durează. Mai mult de-o zi. Mai mult de-o întâlnire.

Te aștept cu drag la un workshop fără tips&tricks, că astea nu merg a la long, în care promit să te ajut ca măcar să reduci la minim situațiile în care îți vine să înjuri clientul.

Detalii in link: http://qualians.com/courses/vanzare-consultativa-b2b/