Care e problema - DRAGOS CALIN
424
post-template-default,single,single-post,postid-424,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-30.6.1,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

Care e problema

Casiera în supermarket-ul din cartier, monolog către mine:

Eu nu înțeleg de ce se spune “mi-ar plăcea” și nu se mai spune “mi-ar place”?! Îmi plăcea mai mult cum suna “mi-ar place”. Mi-au spus să nu mai zic că “merg la servici”, ci “merg la serviciu”.

Dar pentru mine serviciul e ceva pe care îl faci cuiva. Ca atunci când îți cere cineva un serviciu. Servici e locul unde merg în fiecare zi. Dar dacă așa zic ei că e mai bine … Introduceți pin-ul, vă rog!

Corporația și-a făcut datoria. A băgat-o în training pe Iuliana. Ce se întamplă de aici incolo? Avem câteva variante posibile:

Fie cineva o s-o corecteze pe doamna Iuliana până când ea o va lua razna și va pleca, crezând că nu e demnă să tragă un card care nu este contactless sau să tasteze un cod de bare indescifrabil decât dacă vorbește corect românește.

Fie o să-i mai explice cineva, dacă are timp și chef, de alte 7 ori, până înțelege.

Fie managerul, care i-a spus doar de 6 ori, va ceda și va fi înlocuit.

Fie corporația se va prinde că niciuna din variantele de mai sus nu rezolvă problema fundamentală.

Așteptăm și observăm în continuare. Partea interesantă este ca nimeni nu e de vină. Nici Iuliana, nici managerul și nici corporația, oricum ar chema-o pe ea.